Media Player Ses ( Track ) CD'si oluşturmak.

İsteyen yazıyı okusun, bir arkadaşa bakıp çıkıcam ben diyenler videoyu izlesin ;)
Olay basit, Media Playerı açın ve track yapmak istediğiniz parçaları sıralayın ( 16 -20 arası ) daha sonra media playerın kütüphanesine geçiş yapın. Listenizin olduğu bölümün üstünde YÜRÜT - YAZ - EŞİTLE yazan bir yer olacak. Yaz menüsüne geçiş yapıyoruz. Bundan sonrası içinde sadece sürücünüze boş cd ekleyin ve işlemleri onaylayın, sonra nerde kullanacaksanız müziğin tadını çıkarın ;) Facebook Messenger Olmadan Mesajları Okumak adlı yazımı okuyun.

Track müzik cdsi, bir başka deyişle Audio müzik cdleri oluşturmak için ek bir yazılıma ihtiyaç yok. Windows Media Player ile çok kolay bir şekilde audio müzik cdleri oluşturabilirsiniz.
Bunun için gerekli olan şeyler bir boş cd, ve 16 şarkılık bir müzik listesi.
Media Player ile oluşturduğunuz bu cdleri yine media player aracılığı ile kopyalayabilirsiniz. Diğer türlü kopyalama işlemleri yaparsanız cdniz boşa gitmiş olur.Track CD oluşturma Videolu anlatım şeklinde hazırlanmıştır.

TELEFON GÖRÜŞMELERİNİ KAYIT EDEBİLECEĞİNİZ 4 UYGULAMA VAR

Video Alıntıdır.
Not: Bilgisayarınızda boş bir CD takılı olduğunda yazdırma işlemini otomatik yapıp bitirecektir.

About cHnca

20 yorum:

  1. Sanki yazılı olarak anlatılmamış gibi

    YanıtlaSil
  2. Teşekkur ederım oldu artık neroya ihtiyacım yok :D

    YanıtlaSil
  3. sa
    ben yaptım değini yazdır diyince cd cıkıyor ? anlamadım bu işten bişi

    YanıtlaSil
  4. Muhtemelen taktığın CD içersinde kayıtlı veri vardır. boş bir cd ile denediğinde sorun yaşamaman gerekir.

    YanıtlaSil
  5. yaptııklarımız arabada track olar çalıyo mu ?

    YanıtlaSil
  6. Emir Karataş ;
    Evet yaptığınız CD'yi arabanızda da kullanabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  7. Benim araç sadece orjinal cd çalıyor dediğiniz gibi yaptım olmadı error verdi ama laptop da çalıyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  8. HÜSEYİN ALTUNSÖZ bilgim dahilinde olan bir yöntem yok ama diğer forumlarda arama yaparak bununda bir yöntemini bulma ihtimalin olabilir.

    Ama zannımca orjinal cd kullanmaktan başka şansın yok gibi.

    YanıtlaSil
  9. mp3 müzikler burada track mı oluyor

    YanıtlaSil
  10. Track yapmak yerine normal veri cd'si oluşturun gitsin. 200'e kadar parça kaydedersiniz.

    YanıtlaSil
  11. yazmak istediğimiz parcalari nereye sıralıycaz

    YanıtlaSil
  12. Çok teşekkür ederim umulmadık bir zamanda işime yaradı ;)

    YanıtlaSil
  13. Bir şey soruyam ben cd r ye track müzik yaptım renault megane taksam çalışırmı

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Denedim yaklaşık 2-3 cd pc yazmadı . yazım işlemi bitiyor cd çıkıyor . geri takıyorum bomboş gözüküyor :( aceba pc de mi sorun var ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı sorun bende de oluyor, cd yazdırma programıyla yapmayı denıyom ama yine olmuyor. Bizim cd yada pc den kunaklı

      Sil

Konu hakkında yorum yapabilir ve sorularınızı sorabilirsiniz.